“აი ფი ემ” აგრძელებს სარეკლამოს ბაზრის მიმოხილვას და გთავაზობთ საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მესამე კვარტალში საყოფაცხოვრებო ტე...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ საწვავის სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მეორე კვარტალში ბენზინგასამართმა სადგურებმა ტელევიზიაში სულ 1317&n...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ რძის პროდუქტების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მესამე კვარტალში რძის პროდუქტების მწარმოებელმა კომპანიებმა...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ სამშენებლო მასალების მწარმოებელი/იმპორტიორი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წლის მეორე კვარტალში აღნი...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ შოკოლადის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მეორე კვარტალში აღნიშნული სფეროს წარმომად...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ყავის ინდუსტრიის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წლის მეორე კვარტალში ყავის სფეროს წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში სულ 12...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ლუდის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წლის მეორე კვარტალში აღნიშნული სექტორის წარმომადგენლებმა...
ტელევიზიით 2022 წლის პირველ კვარტალში გამაგრილებელი სასმელები სექტორში სულ განთავსდა 33 563 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრმა შეადგინა 574233 წამი. მათი განთავსება ოფიციალური ფრაის ლისტის მიხედვი...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ფარმაცევტული კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის პირველ კვარტალში ფარმაცევტულმა კომპანი...
“აი ფი ემ” აგრძელებს სარეკლამოს ბაზრის მიმოხილვას და გთავაზობთ საყოფაცხოვრებო ქიმიური საშუალებების სარეკლამო სტატისტიკას. 2021 წელს საყოფაცხოვრებო ქიმიური საშუალებების მწარმოებელ...