„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ლუდის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს აღნიშნული სექტორის წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში გან...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ წვენების კატეგორიის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს ნატურალური წვენების წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში სულ 17 697&n...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ავიაციის სექტორის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს ავიაციის სფეროს წარმომადგენლებმა რადიოში სულ 7667 სარეკლამო რ...
ტელევიზიით 2022 წლის მესამე კვარტალში წვენების კატეგორიაში სულ განთავსდა 9 510 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟმა შეადგინა 219 965 წამი. მათი განთავსება ოფიციალური ფრაის ლისტის მიხედვით კომპანიე...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ პრესის სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მესამე კვარტალში პრესაში კომპანიებმა სულ განათავსეს 141 სარეკლამო&nb...
ტელევიზიით 2022 წლის მესამე კვარტალში გაზიანი სასმელების კატეგორიაში სულ განთავსდა 54 601 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრმა შეადგინა 939 423 წამი. მათი განთავსება ოფიციალური ფრაის ლისტის მიხედვით...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ საქართვეელოში არსებული სასტუმროების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მესამე კვარტალში აღნიშნული სფეროს წარმო...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ღვინის სექტორის სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მესამე კვარტალში აღნიშნული სექტორის წარმომადგენლებმა ტელევი...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ მედიკამენტების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მესამე კვარტალში ტელევიზიაში გავიდა მედიკამენტებ...
„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ რძის პროდუქტების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წლის მესამე კვარტალში რძის პროდუქტების მწარმოებელმა კომპანიებმა ...