„აი ფი ემ“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ აზარტული თამაშების სფეროს სარეკლამო სტატისტიკას. 2020 წელს ტელევიზიაში, აღნიშნულ კატეგორიაში, სუ...
კომპანია „ აი ფი ემ “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ 2020 წელს ტელევიზიაში სამშენებლო კომპანიების აქტივობას. 2020 წელს სამშენებლო სექტორში აქტიურობდა 20-ზე...
კომპანია „ აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ 2020 წლის მესამე კვარტალში, ტელევიზიაში, სამშენებლო მასალების სექტორის აქტივობას.2020 წლის მესამე კვარტალშ...
საქართველოში ლუდი ოდითგანვე ფართოდ იყო გავრცელებული როგორც საკულტო სასმელი. ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე ლუდის მწარმოებელი კომპანიები საკმაოდ მრავალფეროვან არჩევანს სთავაზობენ ლუდის მოყვარულებს. ი...
მეტ-ნაკლებად ცხელი და პასიური ზაფხულის შემდეგ, შემოდგომა საქართველოში ჭეშმარიტად სიცოცხლით სავსე და არანაკლებ „ცხელი“ აღმოჩნდა, თუ გადავხედავთ ბოლო დროს მიმდინარე მოვლენებს. მედი...
„აიპიემის“ მედია მონიტორინგის გუნდი, ტრადიციულად, ბიზნეს კომპანიების, ზაფხულის შემდგომ გააქტიურებას, მედიის, როგორც საუკეთესო ინდიკატორის მეშვეობით აფასებს და გთავაზობთ სექტემბ...
კომპანია „ აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ 2020 წლის მეორე კვარტალში, რადიოში, მომსახურების სფეროს აქტივობას. 2020 წლის მეორე კვარტალში აღნიშნულ...
„აი ფი ემი“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ საფინანსო სფეროს სარეკლამო სტატისტიკას. 2020 წლის მეორე კვარტალში, ტელევიზიაში ფინანსური სექტ...
ტელევიზიით 2020 წლის მეორე კვარტალში სულ განთავსდა (სასპონსორო და კომერციული) 22358 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟით 444690 წამი. არაალკოჰოლურმა კომპანიებმა მოცემულ პერიოდში განახორციელეს 21532944 ლარის...