• 2021-02-01

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ აზარტული თამაშების სფეროს სარეკლამო სტატისტიკას. 2020 წელს ტელევიზიაში, აღნიშნულ კატეგორიაში, სუ...

  • 2021-01-22

კომპანია „ აი ფი ემ “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ 2020 წელს ტელევიზიაში სამშენებლო კომპანიების აქტივობას. 2020 წელს სამშენებლო სექტორში აქტიურობდა 20-ზე...

 

  • 2020-12-25

        ...

  • 2020-11-19

კომპანია „ აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ 2020 წლის მესამე კვარტალში, ტელევიზიაში, სამშენებლო მასალების სექტორის აქტივობას.2020 წლის მესამე კვარტალშ...

 

  • 2020-11-04

საქართველოში ლუდი ოდითგანვე ფართოდ იყო გავრცელებული როგორც საკულტო სასმელი. ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე ლუდის მწარმოებელი კომპანიები საკმაოდ მრავალფეროვან არჩევანს სთავაზობენ ლუდის მოყვარულებს. ი...

  • 2020-10-24

მეტ-ნაკლებად ცხელი და პასიური ზაფხულის შემდეგ, შემოდგომა საქართველოში ჭეშმარიტად სიცოცხლით სავსე და არანაკლებ „ცხელი“ აღმოჩნდა, თუ გადავხედავთ ბოლო დროს მიმდინარე მოვლენებს. მედი...

 

  • 2020-09-28

„აიპიემის“ მედია მონიტორინგის გუნდი, ტრადიციულად, ბიზნეს კომპანიების, ზაფხულის შემდგომ გააქტიურებას, მედიის, როგორც საუკეთესო ინდიკატორის მეშვეობით აფასებს და გთავაზობთ სექტემბ...

  • 2020-09-26

კომპანია „ აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ 2020 წლის მეორე კვარტალში, რადიოში, მომსახურების სფეროს აქტივობას. 2020 წლის მეორე კვარტალში აღნიშნულ...

 

  • 2020-08-26

„აი ფი ემი“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ საფინანსო სფეროს სარეკლამო სტატისტიკას. 2020 წლის მეორე კვარტალში, ტელევიზიაში ფინანსური სექტ...

  • 2020-07-27

ტელევიზიით 2020 წლის მეორე კვარტალში სულ განთავსდა (სასპონსორო და კომერციული) 22358 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟით 444690 წამი. არაალკოჰოლურმა კომპანიებმა მოცემულ პერიოდში განახორციელეს 21532944 ლარის...