
საცალო აუდიტი
საცალო აუდიტი არის საცალო მაღაზიის მუშაობის ანალიზისა და შეფასების პროცესი. იგი მოიცავს მაღაზიის სხვადასხვა ასპექტის შემოწმებას, როგორიცაა გაყიდვები, ინვენტარი, მომ ხმარებელთა მომსახურება და მარკეტინგული სტრატეგიები. საცალო აუდიტის მიზანია გააუმჯობესოს გაყიდვები და შეიმუშაოს მომგებიანობის ზრდის სტრატეგიები.

მახასიათებლები
მაღალი სტანდარტები
01
ექსპერტული ინსაითები
აღმოაჩინეთ საცალო აუდიტის უახლესი მონაცემები და ანალიზი, ასევე FMCG ბაზრის ანალიზი. მოიპოვეთ ღირებული ინფორმაცია სამომხმარებლო ტენდენციებისა და ბაზრის დინამიკის შესახებ. დარჩით კონკურენტუნარიანი ჩვენი ექსპერტული შეფასებებისა და სტრატეგიული რეკომენდაციების წყალობით.
02
მხარდაჭერა
აიფიემ მარკეტ ინტელიჯენს კაუკასუსში გვჯერა კლიენტებთან გრძელვადია ნი პარტნიორობის დამყარების. ჩვენი მხარდაჭერთა გუნდი ყოველთვის მზად არის დროულად გაგიწიოთ დახმარება. თქვენს შეკითხვებზე პასუხის გაცემიდან დაწყებული თქვენი პრობლემების მოგვარებამდე. ჩვენ მზად ვართ უზრუნველვყოთ თქვენი წარმატება.
03
მორგებული გადაწყვეტილებები
ჩვენ გვესმის, რომ ყველა ბიზნესი უნიკალურია. ამიტომ გთავაზობთ თქვენს კონკრეტულ საჭიროებებზე მორგებულ გადაწყვეტილებას. მიუხედავად იმისა, გჭირდებათ ბაზრის სიღრმისეული კვლევა, კონკურენტების ანალიზი ან ფასების სტრატეგიები, ჩვენი ექსპერტების გუნდი მჭიდროდ იმუშავებს თქვენთან, რათა მოგაწოდოთ გამოყენებადი ინსაითები რათა განავითაროთ თქვენი ბიზნესი.
04
მონაცემებზე დაყრდნობილი გადაწყვეტილებები
მიიღეთ ინფორმირებული გადაწყვეტილებები სანდო მონაცემების საფუძველზე. ჩვენი სიღრმისეული საცალო აუდიტის მონაცემები და FMCG ბაზრის ანალიზი საშუალე ბას გაძლევთ მიიღოთ მონაცემების საფუძველზე მიღებული გადაწყვეტილებები, რომლებიც მაქსიმალურად გაზრდის თქვენი ბიზნესის პოტენციალს.
საცალო აუდიტის მიერ შემოთავაზებული ინფორმაცია
საცალო აუდიტის გამოყენებით, კომპანიებს შეუძლიათ მიიღონ სხვადასხვა ინფორმაცია FMCG ბაზარზე, როგორიცაა გაყიდვ ებისა და დისტრიბუციის მონაცემები. გარდა ამისა, ისინი მიიღებენ ბაზრის უფრო ღრმა კვლევას კონკურენტებთან შედარებითი ანალიზის საშუალებით და მიიღებენ სიღრმისეულ ხედვას რამდენიმე დონეზე, დაწყებული კომპანიებიდან SKU-ებით დამთავრებული.

გაყიდვების მონაცემები
მიიღეთ გაყიდვების სიღრმისეული მონაცემები, მათ შორის გაყიდვების მოცულობა, გაყიდვების ღირებულება, მარაგები, მათი განსხვავებული აქციები

წლიური ტენდენციის მონაცემები
შეხედეთ ფართე სურათს წლის მონაცემების გამოყენებით და პროდუქტის გაყიდვების შედარებით წინა წლებთან

რიცხვითი/შეწონილი დისტრიბუცია