ჩვენი
ისტორია
ჩვენ შესახებ
აიფიემი დაარსდა 1995 წელს. საერთაშორისო სამეცნიერო ინსტიტუტებთან და დიდ კორპორაციებთან თანამშრომლობის შედეგად, მცირე საველე სააგენტოდან გადაიქცა დიდ სამეცნიერო და საკონსულტაციო კომპანიად საქართველოში. იგი არის უდიდესი საერთაშორისო ორგანიზაციების პარტნიორი და კვლევებს ახორციელებს არა მხოლოდ საქართველოს ბაზარზე, არამედ მთელს რეგიონში (საქართველო, სომხეთი, აზერბაიჯანი, ასევე მოლდოვა, ბელარუსი და ა.შ.).
დღესდღეობით აიფიემი თანამშრომლობს 200-მდე ორგანიზაციასთან. ქართულ ოფისში დასაქმებულია 100-მდე თანამშრომელი, პროექტის მენეჯერების, მედია და რეკლამის მონიტორინგის, რეკრუტერების და სუპერვაიზერების ჩათვლით, 200-მდე ინტერვიუერს აუთდორის მენეჯერების და აუდიტორების ჩათვლით 10 რეგიონალური ოფისის ფარგლებში მთელი საქართველოს მასშტაბით.
დღესდღეობით აიფიემი გთავაზობთ მომსახურების ფართო სპექტრს, მათ შორის მარკეტინგისა და სოციალური კვლევების, ბრენდინგის, მედიისა და რეკლამების მონიტორინგის მიმართულებით, რაც მოიცავს რაოდენობრივი კვლევების, თვისებრივი კვლევების, სამაგიდო კვლევების, B2B კვლევების, მედია მონიტორინგის, სავაჭრო კვლევების, საველე სამუშაოების / წარმოების, მონაცემთა შეტანის და დამუშავების დეპარტამენტებს, ცალკე CATI ოფისს და ფოკუს ჯგუფების ოთახს.
აიფიემი ის ყველა ეთიკური, კვლევითი და საკონსულტაციო სტანდარტი ემყარება ESOMAR– ის კვლევის / კონსულტაციის სტანდარტებს.
კომპანიის ანალიტიკური პერსონალის გამოცდილება შეიძლება ჩაითვალოს საქართველოს ბაზარზე პიონერად, სტანდარტების შემუშავებაში. აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ ბაზარზე არსებული 15 კვლევითი სტანდარტიდან 12 მათგანი შემუშავდა ან ადაპტირებულია აიფიემი ის ანალიტიკური პერსონალის მიერ.
ჩვენი მახასიათებლები
შესაძლებლობები, რომელსაც გთავაზობთ
01
სრული სერვისი
როგორც წამყვანი მარკეტინგული კვლევისა და კონსულტაციის კომპანია კავკასიის რეგიონში, აიფიემ-ი სპეციალიზირებულია კლიენტზე მორგებული გადაწყვეტილებების მიწოდებაში, რომელიც მოიცავს ad hoc, სტანდარტიზებულ მომსახურებას, მარკეტინგისა და კომუნიკაციების სფეროში ისევე როგორც ექსპერტულ კონსულტაციას.
02
დაფარვა
თბილისში ცენტრალური ოფისის გარდა, აიფიემი ფლობს ცხრა რეგიონულ საველე ოფისს საქართველოს მასშტაბით, რაც ხელს უწყობს მონაცემთა ეფექტურ შეგროვებას შესაბამის რეგიონებში. ეს დეცენტრალიზებული მიდგომა ზრდის საველე სამუშაოებისა და ხარჯების ეფექტურობას. გარდა ამისა, აიფიემი ფლობს კერძო ოფისებს სომხეთსა და აზერბაიჯანში.
03
გუნდი
100 სრულ განაკვეთზე დასაქმებული თანამშრომელით ექსკლუზიურად საქართველოში და 200-ზე მეტი ინტერვიუერი, აიფიემი ამაყობს ძლიერი, ოპერატიული, შესაძლებლობებით დატვირთული გუნდით, რომლებიც მზად არიან შეასრულონ ნებისმიერი სირთულის კვლევა.
04
მოწინავე ტექნოლოგიები
ციფრული ტექნოლოგიების დახმარებით, პერსონალური ინტერვიუს (CAPI) და CATI კვლევის მეთოდოლოგიებში დიდი გამოცდილების გამოყენებით, IPM-მა ჩაატარა გამოკითხვები ისეთი ცნობილი ორგანიზაციებისთვის, როგორიცაა Gallup, IPSOS, Kantar, JTI და Coca-Cola.
კომპანია აღჭურვილია 120 ტაბლეტით, რომლებიც გამოიყენება საველე სამუშაოებში. აიფიემი უზრუნველყოფს მონაცემთა კვალიფიციურ შეგროვებას, CAPI/TAPI მეთოდოლოგიის მეშვეობით შესაბამისად მომზადებული პერსონალის მიერ. კომპანია ამუშავებს სხვადასხვა გამოკითხვის სკრიპტებს, რომლებიც მოწოდებულია კლიენტების მიერ ან შექმნილია აიფიემის სკრიპტის სპეციალისტების მიერ. გარდა ამისა, IPM-ის ტაბლეტები აერთიანებს გეოლოკაციის შესაძლებლობებს, რაც აძლიერებს ინტერვიუს სიზუსტეს.
მარკეტინგული
კვლევა
კვლევა მოიცავს ბაზრის, პროდუქტის ან მომსახურების შესახებ ინფორმაციის შეგროვებას და ანალიზს ეფექტური ბიზნეს გადაწყვეტილებების მისაღებად. მონაცემები გროვდება სხვადასხვა მეთოდით, როგორიცაა გამოკითხვები, ფოკუს ჯგუფები და ინტერვიუები, შემდეგ კი ამ მონაცემების გამოყენებით ვაიდენთიფიცირებთ მომხმარებელთა ტენდენციებს, პრეფერენციებს და ქცევებს. მარკეტინგული კვლევის შედეგად მიღებული შედეგები ეხმარება ბიზნესს ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებაში, პროდუქტებისა და სერვისების გაუმჯობესებაში და, საბოლოოდ, გაყიდვებისა და შემოსავლების გაზრდაში.
სოციალური კვლევა
სოციალური ფენომენების კვლევა მეცნიერული მეთოდებით. მონაცემების შეგროვება და ანალიზი ქცევის, დამოკიდებულებებისა და ტენდენციების გასაგებად. გამოიყენება ორგანიზაციის პოლიტიკის შემუშავებაში, პროგრამების შესაფასებლად და ადამიანის ქცევის შესახებ ინფორმაციის მიღებისთვის, სოციალური საკითხების გააზრება და განხილვისათვის.
მედია და რეკლამის მონიტორინგი
მედიის გაშუქებისა და სარეკლამო კამპანიების თვალყურის დევნება და ანალიზი. მოიცავს სხვადასხვა მედია არხების მონიტორინგს, როგორიცაა ტელევიზია, რადიო ბეჭდური და ონლაინ პლატფორმები. მონაცემები გროვდება იმის შესახებ, თუ როგორ ხდება ბრენდის ან პროდუქტის ასახვა მედიაში. შეიძლება გამოყენებულ იქნას სარეკლამო კამპანიების ეფექტურობის შესაფასებლად, პოტენციური პრობლემების იდენტიფიცირებისთვის და სამომავლო მარკეტინგული სტრატეგიების დაგეგმარებისათვის.
საცალო აუდიტი
საცალო მაღაზიის მუშაობის ანალიზისა და შეფასების პროცესი. მოიცავს მაღაზიის სხვადასხვა ასპექტის შემოწმებას, როგორიცაა გაყიდვები, ინვენტარი, მომხმარებელთა მომსახურება და მარკეტინგული სტრატეგიები. საცალო აუდიტის მიზანია გააუმჯობესოს და განავითაროს გაყიდვები და ხელი შეუწყოს მომგებიანობის ზრდას.
ისტორია
აიფიემი საქართველოში დაარსდა
1995
პირველი კვლევა აზერბაიჯანში
2005
2005
აიფიემი შეესაბამება
ISO 9001:2000 სტანდარტს
ხარისხის მართვის სისტემაში
პირველი კვლევა სომხეთში
2007
2009
პირველი კვლევა მოლდოვაში
აუდიტის პროექტები უზბეკეთსა და ყაზახეთში
2011
2017
აიფიემი დაჯილდოვდა კვლევის ოსკარით
Gallup Organization-ის მიერ
აიფიემი გაერთიანდა Market Intelligence Caucasus-თან
2019
კიდევ უფრო იზრდება…