„აიპიემის“ მედია მონიტორინგის გუნდი, ბიზნეს კომპანიების აქტიურობას 2021 წელს, მედიის, როგორც საუკეთესო ინდიკატორის მეშვეობით აფასებს და გთავაზობთ მიმდინარე წლის გასული პერიოდის სტატისტიკას. გთავაზობთ იმ 20 ბიზნეს კომპანიას, რომელთაც ყველაზე მეტი მედია გაშუქება დააგროვეს. სია საკმაოდ მრავალფეროვანია ინდუსტრიების და მათი წარმომადგენლების თვალსაზრისით. მოწინავე პოზიციაზე საბანკო სფეროა წარმოდგენილი და მოცემულ ოცეულში, ქართული საზოგადოებისთვის კარგად ნაცნობი, 5 ბრენდით არის წარმოდგენილი. ასევე შეხვდებით, სამედიცინო, ფარმაცევტული, საავიაციო, ნავთობის იმპორტიორ, სატელეკომუნიკაციო, სამშენებლო, სათამაშო ბიზნესისა და მინერალური და გამაგრილებელი სასმელების, საავტომობილო ინდუსტრიების მოთამაშეებს.
ქართულ მედია სივრცეში, ყველაზე აქტიური, პირველი 20 ბიზნეს კომპანია, ასე გამოიყურება:

წარმოდგენილი ოცეულიდან, პირველმა 5-მა კომპანიამ, 1000 ინფორმაციაზე მეტი მოიცვა, გასულ პერიოდში. მათი სენტიმენტალური პროფილი წარმოდგენილია ქვევით მოცემულ გრაფიკზე:

5 კომპანიიდან, 5-ვეს შემთხვევაში გვხვდება ნეგატიური და პოზიტიური აქტივობები. მხოლოდ „ლიბერთი ბანკის“ შემთხვევაში სცდება ნეგატიური მაჩვენებელი 0%-იან
ნიშნულს.
პოზიტივის ყველაზე მაღალი მაჩვენებლით, „თიბისი ბანკი“ და „საქართველოს ბანკი“ გამოირჩევიან.

სიახლეები

ლუდის მწარმოებელი კომპანიები, ტვ, 2022

  • 2023-02-07

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ლუდის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს აღნიშნული სექტორის წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში გან...

წვენები, ტელევიზია, 2022 წელი

  • 2023-02-01

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ წვენების კატეგორიის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს ნატურალური წვენების წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში სულ 17 697&n...