„აიპიემის“ მედია მონიტორინგის გუნდი, ბიზნეს კომპანიების აქტიურობას 2021 წელს, მედიის, როგორც საუკეთესო ინდიკატორის მეშვეობით აფასებს და გთავაზობთ მიმდინარე წლის გასული პერიოდის სტატისტიკას. გთავაზობთ იმ 20 ბიზნეს კომპანიას, რომელთაც ყველაზე მეტი მედია გაშუქება დააგროვეს. სია საკმაოდ მრავალფეროვანია ინდუსტრიების და მათი წარმომადგენლების თვალსაზრისით. მოწინავე პოზიციაზე საბანკო სფეროა წარმოდგენილი და მოცემულ ოცეულში, ქართული საზოგადოებისთვის კარგად ნაცნობი, 5 ბრენდით არის წარმოდგენილი. ასევე შეხვდებით, სამედიცინო, ფარმაცევტული, საავიაციო, ნავთობის იმპორტიორ, სატელეკომუნიკაციო, სამშენებლო, სათამაშო ბიზნესისა და მინერალური და გამაგრილებელი სასმელების, საავტომობილო ინდუსტრიების მოთამაშეებს.
ქართულ მედია სივრცეში, ყველაზე აქტიური, პირველი 20 ბიზნეს კომპანია, ასე გამოიყურება:

წარმოდგენილი ოცეულიდან, პირველმა 5-მა კომპანიამ, 1000 ინფორმაციაზე მეტი მოიცვა, გასულ პერიოდში. მათი სენტიმენტალური პროფილი წარმოდგენილია ქვევით მოცემულ გრაფიკზე:

5 კომპანიიდან, 5-ვეს შემთხვევაში გვხვდება ნეგატიური და პოზიტიური აქტივობები. მხოლოდ „ლიბერთი ბანკის“ შემთხვევაში სცდება ნეგატიური მაჩვენებელი 0%-იან
ნიშნულს.
პოზიტივის ყველაზე მაღალი მაჩვენებლით, „თიბისი ბანკი“ და „საქართველოს ბანკი“ გამოირჩევიან.

სიახლეები

არაალკოჰოლური სასმელები, ტელევიზია, 2021 წლის მეორე კვარტალი

  • 2021-10-08

ტელევიზიით 2021 წლის მეორე კვარტალში სულ განთავსდა (სასპონსორო და კომერციული) 65 184 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟით - 1117515 წმ. განვიხილოთ არაალკოჰოლური სასმელების სექტორში რა პოზიციები უკ...

კომპანიები მედიაში, 2021 წელი

  • 2021-09-23

„აიპიემის“ მედია მონიტორინგის გუნდი, ბიზნეს კომპანიების აქტიურობას 2021 წელს, მედიის, როგორც საუკეთესო ინდიკატორის მეშვეობით აფასებს და გთავაზობთ მიმდინარე წლის გასული პერიოდის ს...