ნებისმიერ ბიზნეს კომპანიისთვის რადიოში რეკლამის განთავსება სულ უფრომიმზიდველი ხდება, ამას განაპირობებს ბევრი ფაქტორი, მათ შორის პოტენციურმომხმარებლამდე იოლი წვდომა. რადიოს უსმენენ მანქანაში, სახლში, ს...
„აიფიემ კვლევები“ აგრძელებს 2017 წლის შეჯამებითი სტატისტიკების წარმოდგენას, ქართულ მედია სივრცეზე დაყრდნობით. ამჯერად გთავაზობთ, იმ ბიზნეს კომპანიების ოცეულს, რომლებიც, 2017 წლის...
ქართველები საახალწლო სუფრისთვის, საშუალოდ, 200-დან 300 ლარამდე ხარჯავენ. კერძი, რომელიც თითქმის ყველა ოჯახის საახალწლო სუფრაზეა - გოზინაყია. ქართველებისთვის ახალ წელთან არაერთი ტრადიციაა დაკა...
სოციალური ქსელის მომხმარებლები უფრო მეტად ქალები არიან. როგორც მეგობრებთან, ასევე სამსახურში თანამშრომლებთან კომუნიკაციისთვის, ქალები უფრო მეტად იყენებენ სოციალურ ქსელს, ვიდრე პირისპირ ურთიერთობის გზ...
ახალი წელი სრულიად განსაკუთრებული, საყოველთაო დღესასწაულია. მისიგანსაკუთრებულობა იმაში მდგომარეობს, რომ მაინც მოდის, მიუხედავად ინფლაციისა,ვალუტის კურსისა თუ გოჭის ფასისა, ქართულ ბაზარზე. წინასაახალწლ...
რესპონდენტების 30%-სთვის ახალი წლის შესახვედრად ყველაზე სასურველი ადგილი მშობლიური ქალაქია.საზღვარგარეთის ქალაქებიდან კი ყველაზე ხშირად პარიზი დასახელდა (18,9%). გაინტერესებთ როგორი სამზადისით დ...
ტელევიზიით მედიკამენტების სარეკლამო ბადის თემატიკა როგორც წესი დამოკიდებულია სეზონურობაზე, შემოდგომა/ზამთრის პერიოდში, აქტუალურია გაციების საწინააღმდეგო პრეპარატების რეკლამა, გაზაფხულის პერი...
კაცების 8% წვერს ყოველდღიურად იპარსავს.ქალების 18% იკეთებს მაკიაჟს ყოველდღე, ხოლო მათი უმრავლესობა (38%) მაკიაჟს არასდროს არ ატარებს. საქართველოში ჩატარებული გამოკითხვის ფარგლებში შეგროვდა ინფორ...
45 წლამდე ასაკის ქალები ტანსაცმლის ყიდვაზე დღეში თითქმის ორჯერ მეტ დროს ხარჯავენ, კაცებთან შედარებით. თუმცა, 64 წლის შემდეგ, კაცები ამ აქტივობას მკვეთრად მეტ დროს უთმობენ და სამოსის ყიდვას იმდენ დრ...
ქართული მედია არხები ჭარბად გვაწვდიან პოლიტიკურ, კრიმინალურ, სოციალურად საჭირბოროტო და ა.შ. ნეგატივით გაჯერებულ ინფორმაციას. მიუხედავად იმისა, რომ შესაძლოა, მსგავსი ტიპის ნიუსები, სულაც არ ი...