• 2018-01-22

ნებისმიერ ბიზნეს კომპანიისთვის რადიოში რეკლამის განთავსება სულ უფრომიმზიდველი ხდება, ამას განაპირობებს ბევრი ფაქტორი, მათ შორის პოტენციურმომხმარებლამდე იოლი წვდომა. რადიოს უსმენენ მანქანაში, სახლში, ს...

  • 2018-01-17

„აიფიემ კვლევები“ აგრძელებს 2017 წლის შეჯამებითი სტატისტიკების წარმოდგენას, ქართულ მედია სივრცეზე დაყრდნობით. ამჯერად გთავაზობთ, იმ ბიზნეს კომპანიების ოცეულს, რომლებიც, 2017 წლის...

 

  • 2018-01-15

ქართველები საახალწლო სუფრისთვის, საშუალოდ,  200-დან 300 ლარამდე ხარჯავენ. კერძი, რომელიც თითქმის ყველა ოჯახის საახალწლო სუფრაზეა - გოზინაყია. ქართველებისთვის ახალ წელთან არაერთი ტრადიციაა დაკა...

  • 2018-01-11

სოციალური ქსელის მომხმარებლები უფრო მეტად ქალები არიან. როგორც მეგობრებთან, ასევე სამსახურში თანამშრომლებთან კომუნიკაციისთვის, ქალები უფრო მეტად იყენებენ სოციალურ ქსელს, ვიდრე პირისპირ ურთიერთობის გზ...

 

  • 2018-01-09

ახალი წელი სრულიად განსაკუთრებული, საყოველთაო დღესასწაულია. მისიგანსაკუთრებულობა იმაში მდგომარეობს, რომ მაინც მოდის, მიუხედავად ინფლაციისა,ვალუტის კურსისა თუ გოჭის ფასისა, ქართულ ბაზარზე. წინასაახალწლ...

  • 2017-12-29

რესპონდენტების 30%-სთვის ახალი წლის შესახვედრად ყველაზე სასურველი ადგილი მშობლიური ქალაქია.საზღვარგარეთის ქალაქებიდან კი ყველაზე ხშირად პარიზი დასახელდა (18,9%). გაინტერესებთ როგორი სამზადისით დ...

 

  • 2017-12-26

ტელევიზიით მედიკამენტების სარეკლამო ბადის თემატიკა როგორც წესი დამოკიდებულია სეზონურობაზე, შემოდგომა/ზამთრის პერიოდში, აქტუალურია გაციების საწინააღმდეგო პრეპარატების რეკლამა, გაზაფხულის პერი...

  • 2017-12-25

კაცების 8% წვერს ყოველდღიურად იპარსავს.ქალების 18% იკეთებს მაკიაჟს ყოველდღე, ხოლო მათი უმრავლესობა (38%) მაკიაჟს არასდროს არ ატარებს. საქართველოში ჩატარებული გამოკითხვის ფარგლებში შეგროვდა ინფორ...

 

  • 2017-12-13

45 წლამდე ასაკის ქალები ტანსაცმლის ყიდვაზე დღეში თითქმის ორჯერ მეტ დროს ხარჯავენ, კაცებთან შედარებით. თუმცა, 64 წლის შემდეგ, კაცები ამ აქტივობას მკვეთრად მეტ დროს უთმობენ და სამოსის ყიდვას იმდენ დრ...

  • 2017-12-10

ქართული მედია არხები ჭარბად გვაწვდიან პოლიტიკურ, კრიმინალურ, სოციალურად საჭირბოროტო და ა.შ. ნეგატივით გაჯერებულ ინფორმაციას. მიუხედავად იმისა, რომ შესაძლოა, მსგავსი ტიპის ნიუსები, სულაც არ ი...