აიფიემ კვლევები აგრძელებს, სეზონურად აქტუალური ინდუსტრიების, მედია გაშუქებების სტატისტიკურ ანალიზს და წარმოგიდგენთ ნაყინის მწარმოებელ კომპანიებსა და ბრენდებს, რომლებიც ხშირად ჩნდებიან ქართულ...
55-64 წლის ასაკში ადამიანები უფრო დიდ დროს უთმობენ ბეჭდური მედიის კითხვას, ვიდრე უფრო ახალგაზრდა ასაკში. საქართველოს მასშტაბით ჩატარებული კვლევის ფარგლებში შეგროვდა ინფორმაცია ბეჭდური მედიის კითხვად...
გამაგრილებელი სასმელების ინდუსტრია, მიმდინარე სეზონისთვის აქტუალურია, შესაბამისად, საინტერესოა, რა სიახლეების თაობაზე გვამცნობს ქართული მედია და როგორ შეიცვალა მედია გაშუქებების სტატისტიკა, ...
კომპანია „ აი ფი ემ კვლევები “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, ტელევიზიით სამშენებლო სექტორის აქტივობას, მონიტორინგის პერიოდი მოიცავს 2018 წლის აპრილ/მაისს. 2018 წლ...
65 წლის ადამიანს დაახლოებით, 1 წელი და 58 დღე აქვს გატარებული ტელეფონზე საუბარში. იცით, რა დროს ხარჯავენ ადამიანები დღის განმავლობაში ტელეფონზე საუბარში? „აიფიემ კვლევებმა“ საქართველოს მ...
მედიკამენტების სარეკლამო ბადის თემატიკა, როგორც წესი დამოკიდებულია სეზონურობაზე, ზამთრის პერიოდში აქტუალურია გაციების საწინააღმდეგო პრეპარატების რეკლამა, გაზაფხულის პერიოდში აქტუალური ხდება ალერგიის ს...
ქართველი სტუდენტების ყველაზე მეტი ნაწილი სოციალური მეცნიერებებისა და ჟურნალისტიკის მიმართულებით სწავლობს (36,8%), ყველაზე ნაკლები (1,9%) - განათლების მიმართულებით. ჩვენს ქვეყანაში, ყოველწ...
საქართველოში, დაახლოებით, ბოლო 2 წლის განმავლობაში, სათამაშო ბიზნესის, საკანონმდებლო დონეზე, რეგულირების მცდელობა მიმდინარეობს. არაერთი კანონპროექტი დაანონსდა მედიაში, რომელიც როგორც ასაკობრ...
ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე, ლუდის მწარმოებელი კომპანიები, საკმაოდ მრავალფეროვან არჩევანს სთავაზობენ ლუდის მოყვარულებს. კომპანიების სარეკლამოაქტიურობა განსაკუთრებით მატულობს ზაფხულის დადგომასთან...
გაზაფხულის ძალაში შესვლასთან ერთად, ლუდის სეზონი იკრებს ძალას. 2018 წლის მეორე კვარტლის დასაწყისიდან, შეინიშნება ლუდის კომპანიების, მედია გაშუქებების გააქტიურება.მოწინავე 5 კომპანიას თუ ბრენ...