• 2019-10-15

კომპანია „აიფიემი“ აგრძელებს სეზონურად აქტიური ინდუსტრიების მედია აქტივობის შესწავლას. გასული წლის შემოდგომაზე, გამოვაქვეყნეთ ღვინის მწარმოებელი კომპანიების მედია გაშუქების სტატი...

  • 2019-10-10

„აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას. გთავაზობთ რადიო სადგურებზე 2019 წლის მეორე კვარტლის მონიტორინგის შედეგებს. გთავაზობთ მონიტორინგის ფარგლებში 7 რადიო ...

 

  • 2019-09-30

ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე ლუდის მწარმოებელი კომპანიები დიდ არჩევანს სთავაზობენ ლუდის მოყვარულებს. კომპანიები განსაკუთრებით აქტიურობენ ზაფხულის ცხელ დღეებში. განვიხილოთ ტელევიზიით 2019 წლის მეორე ...

  • 2019-09-26

ზაფხულის შემდგომი გააქტიურება, ბიზნეს სფეროში ყოველთვის შესამჩნევი და საინტერესოა. ტრადიციულად, „აიფიემი“ გთავაზობთ იმ 20 ბიზნეს კომპანიას, რომელთაც სექტემბრის თვეში, ყველაზე მეტ...

 

  • 2019-09-16

აიფიემ კვლევები აგრძელებს, სეზონურად აქტუალური ინდუსტრიების, მედია გაშუქებების სტატისტიკურ ანალიზს და წარმოგიდგენთ ნაყინის მწარმოებელ კომპანიებსა და ბრენდებს, რომლებიც ხშირად ჩნდებიან ქართულ...

  • 2019-09-09

კომპანია „ აი ფი ემ კვლევები “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, ტელევიზიასა და რადიოში რძის პროდუქტების კატეგორიის აქტივობას, მონიტორინგის პერიოდი მოიცავს 2019 წლის მ...

 

  • 2019-08-26

„აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ საბანკო სფეროს სარეკლამო სტატისტიკას. 2019 წლის მეორე კვარტალში სატელევიზიო რეკლამის მონიტორინგი...

  • 2019-08-19

ქართული ეკონომიკა, ბოლო ათწლეულების მანძილზე, არასდროს ხასიათდებოდა განსაკუთრებული აღმასვლით, თუმცა განვითარებადი ქვეყნის კვალობაზე, გარკვეული წინსვლა და პროგრესი, შეიმჩნეოდა. 2019 წლის ზაფხულში, შეიძ...

 

  • 2019-08-13

ქალების 96% და კაცების 14% რეცხავს ჭურჭელს.ყველაზე დიდ დროს ამ საქმიანობაში 45 წლიდან 54 წლამდე ასაკის ქალები ხარჯავენ. ვისაც გამოუცდია, მოეხსენება, რომ ჭურჭლის რეცხვა დაუსრულებელი და არც ისე სა...

  • 2019-08-01

რადიოს ყველაზე ნაკლებად ასაკოვანი, 55-65 წლის ადამიანები უსმენენ,ყველაზე მეტად კი 25-დან 44 წლამდე ადამიანები. მასობრივი ინფორმაციის გავრცელების საშუალებების მრავალფეროვნების და მისაწვდომობის ...