• 2019-01-04

Among the research participant countries, a small amount of respondentssupport the idea of entering Georgian investments in their countries (from 4% to 7%). The aim of the survey conducted in the reg...

  • 2019-01-04

IPM surveyed 1000 respondents for upcoming New Year and found out people’s expectation regarding New Year 2019. As research revealed, the most of the population meets New Year with hopefull ex...

 

  • 2018-12-21

Last year IPM provided a survey on pre-New year media. We continue this tradition and offer you novelties connected with the New Year celebration.Last year about 800 news were dedicated to New Ye...

  • 2018-12-10

IPM Researches continues to study media advertising monitoring and offers the activity of sector- Dairy Products. The monitoring period is October-November 2018. The target media is TV.During the...

 

  • 2018-12-02

2018 წლის მესამე კვარტალში ტელევიზიით სულ გასული 251 635 სარეკლამო რგოლი გადანაწილდა 31 სექტორზე. აქედან ყველაზე მეტი - 21,59 % რეკლამა განთავსდაუალკოჰოლო სასმელების სექტორში.გრაფიკზე წარმოდგენილ...

  • 2018-11-27

Half of the students of Georgian HEI think they havehigh preparedness on international labor market.With such self-confidence they are above the results of studentsfrom European countries such as Aust...

 

  • 2018-11-19

IPM Researches continues to study advertising monitoring and offers construction business activity in radio during October 2018.Within this period 7023 ads of construction sector were placed in r...

  • 2018-11-12

ყველა სხვა ევროპელ სტუდენტთან შედარებით, საქართველოში უსდ-ების სტუდენტების ყველაზე დიდ ნაწილს მოსწონს სწავლების ხარისხი (76%) და ლექტორების მხრიდან ხელშეწყობა (76%) მათ უნივერსიტეტებში. საქართველოშ...

 

  • 2018-11-07

კაცები ყველაზე ხშირად სვამენ ყავას 18-24 წლის ასაკში, ქალები კი - 35-44 წლის ასაკში. „აიფიემ კვლევების“ ჩატარებული გამოკითხვის შედეგად გამოირკვა, რომ მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარულ...

  • 2018-10-31

Autumn is a wine-making season in Georgia. Hence IPM Researches offers media activity of wine producer companies from September up to present.In terms of media coverage frequency in winter 2018 W...